7 Şubat 2015 Cumartesi

Eski Defterler






             Merhaba Okuyucum,

  Bugün yine defter karıştırıp içinden çıkan anıları yazmak istedim. Gün gelir dönüp baktığımda belki de hatırlamayacağım kişilere yazılmış bir iki kelam işte... Yaşlandığını böyle anlıyor insan, eski defterleri karıştırınca...



Aynanın karşısına oturup, 
Öylece seyrediyorum yüzünü.
Yüzünden geçen zamanı seyrediyorum .
Yetişemiyorum kelimeleri dizmeye,
Cılız bir mum ışığındaki aksine benziyor sözcüklerim
Soluk ,hissiz,beklentisiz...
Yaşamaya hiç başlamamış gibi
Sana yüklediğim anlamları hatırlayamıyorum
Zamansız boy veren 
Mevsimsiz çiçekler gibi...
                                                
                                                  16.11002     
     


 
    



Hatıralar zaman zaman insanın canını acıtsa da, aklına düştüğünde bir hayalet oluyorlar ansızın. Gülümsediğin, ağladığın,mutlu olduğun zamanlar birbir önüne diziliyor.Kimi çok net, kimi hayal meyal. Ama bir gerçek var ki onlar bizim ...      

2 yorum:

  1. Her sey bizim. Gercek ve yasanan her an bizim eserimiz degil mi ? Kaybetmek anılara sahip insanlar olarak bizlere yakısmazdı. Zamanında kiymet verdigimiz her sey icin yine de minnettarim kendime :)

    YanıtlaSil
  2. Kıymet vermek bir tarafa onlar bizi biz yapan faktörler değil mi ? Kızdığımız,kırıldığımız ne varsa yaşamasaydık bugün içimizdeki çocuğun varlığından haberimiz olur muydu ? Teşekkür ederim yorumun için Kubram :)

    YanıtlaSil