6 Şubat 2015 Cuma

Merhaba Okuyucu...




Uzun zaman sonra yeniden başlasam dedim yazmaya, başlasam biraz olsun rahatlar mıyım acaba dedim. Evet evet başlasam iyi olur.

Merhaba Okuyucu,  

Eski defterlerimi karıştırsam neler çıkar dedim ve karıştırdım. Eski aşklar, özlemler, hayal kırıklıkları, arzular çıktı sararmış defterimden. Ben merakla, özlemle başladım okumaya, belki sen de okur gülümsersin kimbilir :)
















































Bir yolculuğa çıksan 
Sırtında,içi anılarla dolu bir çanta ile
Gözü kara yolcular gibi 
Savursan havalarda akşamları uzaklara
İlk kez son kez ağlasan yitirdiklerine 
Geride bıraktığın bahar rüzgarlarında 
Sessizliğin sesinden korksan bu kez yine 
Cümle aralarına sıkıştırdığın umutsuz sıfatları 
Unutsan bu kez yine 
Son vapurda olsan 
Hani yağmur 
Hani gelincikler desen yine ...

25.08.2002
                                                                                                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder